Ibland får man gnälla lite också...

Det är EN HEL VECKA KVAR tills skolan börjar!!! Vad gör man i en stad där man inte känner nån och nollningen är i full gång och alla har skitroligt, men inte jag, för jag har ingen nollning. MOBBAD!!
Haha bitter eller vad!? Nämen jag längtar skitmycket tills skolan börjar. Har fått klasslistan idag. Man kan ju knappast se på namnen hur trevliga dom är, men det visar då att det är nära nu :)

När man blir lite smått rastlös som jag är nu är det ganska lätt att få pengarna att flyga. Cyklade in till stan idag för att fördriva lite tid och råkade få med mej en tröja hem. Undra vad jag ska hitta på imorrn då? Har ju presentkort på team sportia, kanske kan slänga lite pengar till dom också.

En annan sak jag gjort för att få tiden att gå är att rita. Jag hade som glömt bort att jag kunde det. Eller kan och kan, men det är ganska kul ändå. Har nog inte ritat såhär mycket sen jag gick gymnasiet :)

Sen så blir jag sååå less när ingenting kan funka, utan att man ska behöva ringa och tjata och efterlysa det. Min böcker som skulle ha kommit för en vecka sen syns fortfarande inte till. Dom ska jag ha läst till nästa fredag. Men paketet är försvunnet. Pissbokus!! Och ett annat paket jag beställt frågade jag efter idag och jaa då skulle dom skicka det med en gång. SNABBA, tog ju bara drygt en månad. Grattis! När jag för en gångs skull är ute i tid med saker och ting så blir det ändå för sent. Lika bra jag fortsätter med sista-sekunden-fixet.

Jag vill ha nästa tisdag NU!! :)

Får väl återgå till ritboken i väntans tider!

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0