Allkårsfestivalen

Sjukt kul helg! Förfest med Elin och massa kul folk i fredags och sen ut på området och dansa till banden som spelade. Hur kul som helst!
Sov 3 timmar sen var det bara upp och gå till Olympen för att jobba några timmar. Efter det träffade jag Daniel och hans kompisar och for ut och paddlade lite kajak på trummen, superhärligt :)
Sen hem och svira om till partyoutfiten och gå och möta Ida och Emma på ica. Sååå kul att träffa Ida igen!! När vi handlat gick vi till ängen där det var party, hur mysigt som helst :) När solen försvann gick vi in till mig och fortsatte festandet. Det är kul att jag alltid ska lyckas ha sönder saker när jag har fest här. Sängen, sänglampan och denna gång blev det kameran och plattången som fick offras :P Men kul hade vi iaf. Sen ut igen och dansa och snacka med massa roliga människor. Efterfest till 4 sen blev det äntligen sängen.
Idag gick jag in till stan och träffade Ida och Emma igen för att gå och käka på resturang. Satt på en uteservering i solen och käkade supergod mat. Älskar sån vardagslyx!


Underbart!

Nu är det tillbaks till verkligheten och skola imorn. Guu så kul!! 2 veckor kvar, sen Skellefteå!! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Oh tack vad glad jag blir :) !!

Jo, du kan googla på t ex mjukt pannbröd eller stekpannebröd, för det steker man som gräddning så borde funka utmärkt i muurikaa. Jättegott!!:) Har ett sånt recept på bloggen också http://dromkaka.blogg.se/2009/march/sott-goda-gammeldagsa-stekpannebrod.html

Hur känns det att snart flytta hem?? :) Kram

2011-05-31 @ 16:54:03
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0