Olympenfest

Träning-pizza-fest kvällen med olympendamerna blev hur kul som helst! Jätteroligt danspass, dock är ju min koordination inte den bästa så det såg nog lite kul ut. Supergod pizza efter det för att sen gå vidare till förfesten som innehöll massa roliga lekar, sång, dans, snack och skratt. Utgång på Sivans sen, kul en stund. Men helt klart en mycket lyckad kväll :)



Idag laddade jag med resorb och alvedon och gick ner och satte mig vid sjön för att försöka plugga lite. Gick väl sådär. Men riktigt härligt ute, är verkligen vår här nu :) Sen blev det lite snack med kompisar hemma och sen iväg och träna core/kondition. Jobbigt när man är lite halvbakis men väldigt kul och bra pass!

Har typ bestämt mig för att cykla vättern i sommar också, så nu blir det verkligen hårdträning :) Har också sökt sommarjobb som kajakledare, kan ju va lite kul så nu är det bara att vänta på svar!

Nu blir det snart sängen, ska upp bajstidigt imorn. Måste vara på skolan halv 7 för att sen bege oss till matvik och åka långfärdsskridskor. Blir nog en härlig dag :)

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0