Långfärdsskridskor

Idag blev det som sagt en liten tur ner till Blekinge för att åka långfärdsskridskor. Var en härlig dag med väldigt fin is. Jag gillar faktiskt att det typ är vår här nu. Så skönt att inte behöva frysa :P


Utsikt från en ö ute i Matvik

Ikväll blev det en 6 km löprunda. Kändes lite halvtungt efter ett rätt hårt träningspass igår plus att jag kände av benen från dansen i lördags också. Men jag tog mig runt iaf :)

Imorn blir det skola och plugg, kanske ska jag försöka ta mig till simhallen och köpa ett tiokort där. Måste ju börja träna till Vansbrosimmet :)

Tjiiingeling

Kommentarer
Postat av: Sandra

shit va du är duktig och håller igång :)

2011-03-09 @ 00:51:43
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0