Roliga dagar med paddling

Det är mos i min hjärna och spaggetti i benen. Vilken skön känsla!

Har nu varit ute två dagar och paddlat kanadensare och campat på en ö. Hur kul som helst, men mycket, mycket att ta in. Vi har gjort massa roliga lekar och övningar ute på vattnet med kanoterna som har gjort att vi fått bada. Varmt och skönt. Men i helgen blir det ännu varmare, då blir det bad i havet! Fast då åker nog våtdräkten på tror jag.
Imorrn åker vi ner till blekinge för att starta ledarskap och säkerhetskursen. Fredag till söndag och kajak står på schemat. Det är allt jag vet, men det lär ju vara en massa mer :)

Ikväll följde jag med två stycken från klassen till Idrottshuset och klättrade lite. Det var kul, men jag var astrött så jag blev inte så länge. For på willys å köpte choklad som jag sitter och trycker nu istället :P

Önskar verkligen att jag hade tagit lite bilder dessa dagar. Det går som inte beskriva i ord hur roligt, mysigt, givande det har varit.

Nu ska jag trycka mer choklad, så hörs vi efter helgen :)

tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0