Mer tid, tack!

Första veckan jag var här gjorde jag allt för att få tiden att gå. Nu får jag inte tiden att räcka till. Men det är kul när det är mycket, det är ju bara roliga saker. Det är väl kanske de viktiga sakerna jag prioriterar bort, men man måste ju få ha kul också :)

Idag har vi varit ute i skogen och orienterat. Jag minns att jag inte tyckte att orientering var så superkul när jag gick skola och skulle ha det på idrotten. Men nu tyckte jag det var skitkul! :)
Efter skolan for jag, Mattias och Micke och klättrade lite. Det är så kul att klättra, bara lite frustrerande när jag inte klarar det jag vill. Men det är väl bara att fortsätta träna :)

Imorrn ska vi ut och vandra och tälta. Blir nog kul. Vandra brukar jag gilla i alla fall :)

Sen är det torsdag och på torsdag kommer Sofie och Madde!! :D:D Och på torsdag är det även klassfest!! :D:D Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0