Plugg och kajakhelg

Blev en lugn helg den här helgen också. Igår satt jag och skrev skoljobb halva kvällen. Verkligen superkul en fredagskväll. Fortsatte skrivandet imorse också. Ändå har jag kvar lite att skriva imorrn också. Men det är väl lika bra att vänja sig, så det är att gå skola.

Men jag har inte pluggat hela dagen i dag. Efter lunch träffade jag Daniel och for ut och paddlade kajak på trummen. Inte stor sjö alls, men vi lyckades ändå vara ute typ tre timmar. Det var trevligt :) Sen hem och duscha för att sen cykla till Sara och käka tacos och vit kladdkaka. Vi är verkligen nyttiga av oss!! Såg en äcklig film också så jag knappt vågade cykla hem sen igen!


En väldigt nöjd kajakpaddlare med blixten rakt i ansiktet :P


Jag har hört ryktas att det har börjat åkas långfärdskridskor i Skellefteå nu. Lite avundsjuk är jag. Nog är det kul att kunna paddla kajak än, men jag skulle nog ändå hellre åka lite skridskor nu!!
Men det kommer det också.

Nu ska jag sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: Daniel

wooohooo, i found myself in the internet ;)

i dont understand every word but yes i enjoyed the tour veeery much,too

2010-10-27 @ 22:49:23
URL: http://www.danielimnorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0