PANIK!!!

Jag fick från antagningen igår och har INTE kommit in på skolan i växjö.
Men den kursansvarige som jag pratat med sa ju att jag hade kommit in, han tog ju in mej på en till kurs också som jag inte ens hade sökt. Han har skickat information och schema till mej. Varför är jag inte inne på antagningen? Tänk om han har lurat mej? Fast vilken människa skulle vara så elak. Jag kommer att grina ihjäl mej om det är så att jag inte ska gå där. Har mailat kursansvarige nu och frågat vad som händer. Hoppas han svarar fort så jag slipper gå å vara nervös för det här.

Kommentarer
Postat av: sofie

men,ja det var ju väldigt konstigt.. men har han sagt att du har kommit in, så måste det ju vara så tycker jag! jag håller tummarna att det är så

2010-07-16 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0