Inte länge kvar nu...

Det var lite småtungt att börja om att jobba igen. Men det är ju tur att jag har så söta jobbarkompisar då :)

Efter jobbet idag for jag och hämtade upp mormor, för att sen åka till Frostkåge och käka surströmming. Mums! Hur gott som helst. Plus att pappa hade bakat en blåbärs-hallonpaj. Gott gott. Rullade typ hem sen, så då var jag tvungen fara ut å springa elljusspåret ett varv. Känns lite bättre nu iaf!

Sen så har jag kommit på att det är bara ca 3 veckor tills jag ska fara! Helt galet! Måste fixa nånstans att bo först och främst. Men eftersom trögjävlarna på antagningen inte är så snabba på ge mej besked så kan jag inte söka studentlägenhet. Måste börja kolla på annat håll. Sen skulle jag också vilja veta om det är nån nollning veckan före. Allting skulle kännas mycket bättre om jag bara visste nånting. Nu vet jag ingenting. Men ska ta tag i det där nån dag. Fast i veckan spenderar jag 55,5 timme på jobbet. Kul! Det fick jag för att jag var ledig en vecka. Så det blir inte mycket tid över till annat.
Längtar bara tills jag är där och jag har kommit in i allt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0