Sista dagarna

Denna dagen har varit fullsmockad, det gillar jag!!
Steg upp i ottan (halv 8) och läste klart alla arbeten för att sen bege mig till skolan för seminarium, diskussion och få domen för mitt arbete. Godkänd med kompletteringar, vet ju vad jag ska göra på tåget hem nu iaf :P

Efter skolan åkte jag, Ida och Kristin in till stan för att käka lunch och snacka skit. Mycket trevligt!
När jag kom hem hann jag inte med så mycket mer än ett samtal med min kära mor innan jag skulle tillbaks till skolan, till Olympen för möte om höstens jobb i receptionen där. Det tror jag kommer bli kul :)
Nu ska jag försöka skriva klart alla julkort och skicka iväg dom så dom hinner fram före jag är hemma, sen måste jag nog även en sväng på ica så jag överlever morgondagen och hela torsdagen i tåg.

Morgondagen är nog minst lika fullsmockad, dock inte så roliga saker. Tvätt, städ och packning står på schemat och det kommer ta sin lilla stund. På kvällen ska jag till Olympen och vara med i receptionen så jag lär mig hur det funkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0