Bra vecka!

I veckan har jag haft fullt upp, och inte av jobb denna gång.
I måndags följde jag med Amanda och Kith till Rönnbäcken och spelade golf. Jag var totalt sämst, men det var lite kul ändå :)

Tisdag for vi ut och paddlade kajak. Jag och Linus gav det som födelsedagspresent till mamma. Det var jätte härligt, vi stannade på en ö och fikade i solen. Blev även ett dopp i havet för mej :)

På onsdag stod ridning på schemat. Jag for till Sandfors och hälsade på Jessica i deras nya, jättefina lägenhet åsså for vi ut på en ridtur i skogen. Var jättekul! Det kändes ju att det var 10 år sen jag red sist, var gode lämmen i 2 dagar efteråt :P Men riktigt roligt var det.

I torsdags fick jag lite ångest att jag bara satt hemma och solen sken ute, så då tog jag cykeln och trampade iväg till kåge för att bli upphämtad med båt av mamma och pappa och deras hund Engla. Vi åkte ut till Bastuholmen och fikade och lekte med Engla. Sen blev vi bjudna på fika i Böviken så då åkte vi dit och fick supergoda laxmackor :)

Fredag blev det stan och spendera MYCKET pengar. Huvva, kändes inte bra när jag skulle betala. Men det är ju saker jag måste ha. Blev ett tält, vandringskängor, våtdräkt, trangiakök och lite annat. Sen till hufvudsaken för att fixa frillan lite. På kvällen tog jag och Isabell ett dopp i älven, sen hjälpe hon mej att färga håret också. Tack tack!

Igår kom mamma förbi med Engla kl 7 på morron för jag hade lovat att vara hundvakt när dom skulle ner till ö-vik. Det var min sovmorron det. Tur att hon är världens mysigaste hund. Kl 10 kom Isabell åsså vandrade vill till systemet för att inhandla till kvällens bravader. Efter det for vi till skatan för lite bad och sol. På kvällen var det ju fest. Mycket trevligt, med mycket trevliga människor. Sen blev det Calles, också väldigt trevligt! (Nog för att jag var lite neg till det först, men blev väldigt bra ändå.) Sen efterfest, kom hem kring 6 imorse. Helt död idag, men har då hunnit en sväng till Frostkåge för att prova sätta upp mitt nya tält. Inte det lättaste, men tillslut så stod det iaf. Provade även mitt söta lilla trangiakök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0