Superspännande

Ännu en väldigt spännande dag i Växjö..eller?! Längtar tills skolan börjar så jag har nåt att göra på dagarna och folk att prata med.

Imorse blev det sovmorron ända till tio!! Jag tittade ut och såg grått, grått, grått. Jag hade ju bestämt att jag skulle gå runt Växjösjön idag. Men det regnade ju iaf inte, så jag snörde i mej lite frukost och traskade iväg. (utan kartan) Är väldigt fint runt sjön med massa bänkar man kan vila sej på om man blir trött i benen. Det skulle Sofie gilla ;P Å hon och Madde kommer ju snart, så då får hon se så fina bänkar det finns :D
Hur som helst, när jag hade gått runt halva sjön så börjar det såklart spöregna..inte så länge men jag var lite blöt och mysig när jag kom hem.

Resten av dagen har jag i princip inte gjort nånting. Lagt in en annons på blocket med gamla böcker från när jag gick förskollärare. Hoppas de inte är allt för antika så ingen vill ha dom :P Sen har jag typ suttit och ritat och tjollrat på.

Planerat vad jag ska äta i veckan har jag också gjort. Haha jag har verkligen lite att göra känner jag. Matplanering brukar ligga långt bak i prioriteringen. Men så fort skolan börjar lär jag gå tillbaks till att äta det som går snabbast och lättast att laga!

Så alla där hemma, har ni lite att göra så ring och prata med mej. Jag har tid! ;)

Nu blir det väl en film eller nåt.

Tjoo

Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha :P låter ju super! men jag tvivlar på att de har samma utbud som bois alla superbänkar på alla magiska platser! hihi ska bli så kul å hälsa på dig! kram kram

2010-08-22 @ 23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0