Skolstart imorrn!

Imorrn börjar skolan! Jag längtar, men jag är samtidigt lite nervös. Ska bli skönt att ha gjort bort den första dagen i alla fall :)
Imorse for jag ut och sprang runt Trummen, sen for jag och hämtade mitt tält på Intersport. Typ det minsta och sötaste tält jag någonsin sett. Jag undrar om jag kommer rymmas i det?! "Råkade" köpa ett par jeans också. Måste ju vara fin till skolstarten;) När jag var liten fick jag alltid nya kläder i tid till terminsstarten, så måste väl fortsätta med den traditionen :)

Sen så har jag läst klart det jag skulle i ledarskapsboken, börjat på den andra, lite jobbigare boken. Jag läser sida upp och sida ner, allt går bara rakt genom. Flummig bok nanting!! Men psykologi är väl kanske inte helt enkelt.

Nu ska jag äta kvällsfika och tagga för imorrn.

Tjiing

Kommentarer
Postat av: sofie

ha så kul imrogon! hoppas de är roliga människor du ska gå med:)

2010-08-30 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0