Fin dag

Måndag idag och imorse vaknade jag av en bättre syn, SOL!
Så på med shorts och linne och cykla in till staan. Skulle lämna igen tältet jag köpte i Skellet. Lite tjaffsigt blev det eftersom dom inte säljer tält på team sportia i växjö, men tillslut så. Sen skulle jag gå på Intersport och köpa det andra bättre tältet. Slut såklart, slut i hela småland. Men han skulle göra en efterlysning till alla butiker i Sverige, hoppas att någon har det. Annars är jag tältlös iaf.

Fick information om kursstarten idag som är nästa vecka. Vi ska vara ute och övernatta redan nästa onsdag. Såg ut att vara väldigt mycket tid ute i fält, som dom så vackert skriver. Vecka 37 ska vi vara ute nånstans hela veckan och paddla kajak. Längtar, kommer bli hur kul som helst!!

Idag var jag ute och gick runt Trummensjön. Tog med mej en bok och satte mej vid vattnet och läste en stund också. Måste ju passa på medans det fortfarande är sommar :)


Teleborgs slott


Min rastplats. Jag bor rakt över till vänster nånstans

Sen har jag kommit på att det inte är säkert att jag har någon nollning. Eftersom det jag ska gå bara är ett år, så finns det ju inga 2or som styr upp det. Men kanske kan hoppa in på nån annans nollning, vi får se :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej jo Blocket har jag kollat några gånger på, men de flesta vill inte ha djur i lägenheterna de hyr ut och jag måste ju ta med mig hunden min. Skolan ligger i Örnsköldsvik, jag börjar ju i Januari så jag har ju visserligen tid på mig men :P

2010-08-23 @ 21:21:11
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0