En vecka

Nu har jag varit här prick en vecka. Tiden har som sagt segat sej fram, men på nåt vis har det ändå gått rätt fort :)

Idag ringde jag och skällde lite på posten och bokus för att dom slarvat bort mitt paket. Dom skulle skicka ett nytt om ÅTTA DAGAR. Då är det ganska mycket för sent. Men jag kom på att jag har ju ett väldigt fint studentbibliotek just brevid mej, så jag traskade dit, skaffade ett lånekort och lånade ena boken. Den är tjock och på engelska, men väldigt intressant. Känns verkligen som jag har valt rätt :)

Åh, åsså har jag hittat ett elljusspår i en skog. Helt underbart. Det finns en skog här. Lagom långt för en löprunda också.

Tvättade idag också, i världens coolaste tvättstuga. Haha jag blir lätt imponerad av smarta saker jag inte sett förr :P

Med tanke på att jag trivs väldigt bra här för mej själv, utan vänner, utan nånting så lär jag nog trivas hur bra som helst sen när jag lär känna lite folk och börjar göra lite roliga saker :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0